Etiketter

torsdag 17 november 2022

Veckobrev en dag för tidigt... Petra borta fredag 18/11.

 Hej. I morgon fredag är jag på ledningsgrupp hela dagen vilket jag glömt meddela tidigare. Därför skriver jag veckobrev i dag. Eleverna har sitt vanliga schema men kommer att ha min kollega Jeanette på förmiddagen på grupplektionen. Hon har ansvaret för de nationella proven i svenska och ska gå igenom vad/hur eleverna ska göra och så kommer de få förbereda sitt "tal" på 2 minuter. På eftermiddagen efter idrotten har Sara som känner klassen väl hand om dem.

Idag har jag varit på Norra trots att jag i normala fall är på Liu. Jag höll en föreläsning på Liu på morgonen och åkte direkt hit för att genomföra nationella provet i muntlig engelska i 6A (det är lite svårt att kunna göra det när man har egna lektioner och står själv med klassen. Jag hann alla elever som var här idag och alla har klarat minst godkänt; De gjorde verkligen sitt bästa och var mycket ambitiösa, hurra!  

På tisdag 22/11 nästa vecka är det studiedag.

Ha en trevlig helg. Hälsningar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar