Etiketter

fredag 3 december 2021

Veckan som gått...

... har varit bra: Färre konflikter och bättre kamratskap över lag. På musiklektionerna var jag med och det funkade bra. Eleverna sjöng med liv och lust de kända luciasångerna. Jag önskar att klassen sköter sig så bra på alla lektioner, även om jag inte är med! 

Nästa vecka kommer vi öva på att gå i luciatåg. Vi vet inte ännu om luciaframträdandet kommer bli i dramasalen eller om vi går runt i korridorerna; covidläget/ eventuella skärpta restriktioner avgör....

Igår hade klassen matematikprov och många i klassen har ansträngt sig/ övat mycket och visat BÄTTRE kunskaper nu; härligt!

Idag var vi på adventstund i kyrkan; eleverna i 5A skötte sig mycket bra; jag kände mig stolt över dem!

Ha en trevlig helg! Hälsningar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar